sobota, 21 lutego 2015

Retro Lack




Odkąd zamieszkaliśmy w naszym domu, staram się wybierać meble "inne", najlepiej retro z lat 50 i 60. Bo chociaż ubóstwiam sklep Ikea i mamy z ich oferty dość sporo mebli i dodatków, to chciałabym mieć także coś niepowtarzalnego, z duszą:)
I takiego właśnie stolika kawowego potrzebowałam do salonu.  Moje polowania w kringloopach ( tak się nazywają holenderskie secondhandy) trwały ponad pół roku. W międzyczasie w salonie stał wszystkim znany stolik Lack z Ikei ( o ironio:))





Dziś, tradycyjnie już, udałam się na kolejne polowania po SH. Idealnego stolika jak zwykle nie mogłam znaleźć. Ale gdy zobaczyłam ten oto podnóżek ( za całe euro:)) zapaliła mi się lampka.






Podnóżek był zniszczony, ale mi chodziło o te zgrabne nóżki. Dokładnie takie chciałam w moim stoliku kawowym. W domu rozebrałam nowy nabytek na części pierwsze. To samo zrobiłam z moim Lack'iem. Zostawiłam tylko blat ze stolika i nóżki z podnóżka. Po połączeniu obu "składników" powstał taki oto stolik:






 



Nie jest to może ten mój wymarzony stolik, ale przynajmniej mogę dalej spokojnie szukać. Ten nie razi mnie w oczy tak bardzo jak poprzedni:)



To nie koniec nowości w salonie. Wczoraj wieczorem udało mi się uszyć dwie poszewki na poduchy (okrągła i mniejsza). Kupiłam też dziś w Hemie poszewkę i kocyk w trójkąty. Wszystko kolorowe, bo mi się wiosny w domu zachciało:)




P. S. Koty zmiany w salonie zaakceptowały :)



Pozdrawiam,
Ola

12 komentarzy :

  1. Swietnie ci to wyszlo! Naprawde! Chociaz szkod podnozka! ;) za kota tez plus % punkty ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podnóżek nie jest stracony. Jak znajdzie się stolik idealny, zmieniam obicie podnóżka, wkręcam z powrotem nóżki i " witaj z powrotem kochanie":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stolik wyszedł miodzio! Te nóżki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękny! Uwielbiam Twoje weekend'owe pomysły ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, naprawdę mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mogę !!! Lack z ostymi nóżkami. Ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele tutaj oryginalnych i ciekawych rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie meble tworzą nadzwyczajny klimat w mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka